قاتلین باتری گوشی های اندروید کدام اند آن ها را بشناسید
نوشته شده توسط : سعید آجودانی

Angry Birds
بله!تعجب نکنید.بازی محبوب و پر طرفدار Angry Birds که همه ما آن را تجربه کردیم یکی از همان بازی هایی است که به شدت بر روی عمر باتری گوشی هوشمندتان تاثیر گزار خواهد بود.مصرف این بازی در کمترین حالت ۱۸۵ مگاوات است.کاربران سیستم عامل IOS نیز با اجرای این بازی در هر ۲۵ دقیقه ۱۰ درصد از مقدار باتریشان را از دست خواهند داد.

 

2
Candy Crush Saga
این بازی یکی از پرطرفدارترین و البته پر ریسک ترین برنامه های اندروید است.با اجرای این بازی مصرف باتری گوشیتان ۲ تا ۳ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 


Fruit Ninja
بازی معروف فروت نینجا که توسط استودیوی Halfbrick ساخته شده است یکی از بزرگترین بازی های میوه خرد کنی جهان است!این بازی در رتبه بندی KS برای بیشترین مصرف‌کنندگان باتری موبایل،دارای رتبه نهم میباشد.

 

 

4

Jewels Star
جای تعجب نیست،زیرا این بازی با گرافیک ۳ بعدی ای که دارد در بین دیگر بازی های اندرویدی با میزان مصرف ۳۴۴ مگاوات ،از بیشترین مصرف باتری برخوردار است.

 

 

5

Hay Day
این بازی محبوب نیز با میزان مصرف ۲۱۶ مگاوات،یکی دیگر از بازی های پرمصرف در زمینه باتری است.به گفته یکی از هواداران این بازی،میزان باتری گوشی آی پدش بعد از اجرای آن،در مدت زمان ۱۵ دقیقه از ۷۳ درصد به ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

 

 

6
Clash of Clans
این بازی در حال حاظر بسیار فراگیر شده و طرفداران زیادی را به خودش اختصاص داده است.میزان مصرف باتری این بازی نیز عدد ۲۰۹ مگاوات است که رقم بالایی به حساب می اید.

 

 

7
Temple Run 2
در این بازی هیجان انگیز سرعتی نیز،همانقدر که میدوید،باتری نیز مصرف میکنید.این بازی نیز رده ششم در بین پرمصرف ترین نرم افزارهای اندرویدی از حیث باتری است.

 

 

8

Bejeweled Blitz
این بازی پازلی نیز یکی از ریسکی ترین نرم افزارهای اندرویدی است.با اجرای آن میزان مصرف باتری گوشی هوشمندتان ۲٫۵ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.در ضمن این بازی در طول یک ماه حدود ۷۵ مگابایت از حجم اینترنتتان را مصرف خواهد کرد.

از این پس در مدیریت مصرف باتری بیشتر دقت کنید!




:: برچسب‌ها: کاهش مصرف باتری,باتری اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 876
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: